• benchmark.pl
  • Gry
  • Nowe materiały wideo z Wolfenstein: Youngblood - gra będzie wspierała ray tracing
Gry

Nowe materiały wideo z Wolfenstein: Youngblood - gra będzie wspierała ray tracing

przeczytasz w 1 min.

Machine Games oraz Arkane Studios powoli dopinają prace nad Wolfenstein: Youngblood. Premiera gry już w lipcu.

Od kilku ładnych tygodni nie było okazji do tego, aby wspomnieć o Wolfenstein: Youngblood. Twórcy zdecydowali się to jednak zmienić, pochwalili się nowymi materiałami wideo, a także ważnymi informacjami.

Światło dzienne ujrzał między innymi zwiastun z fragmentami rozgrywki, który przypomina, iż tym razem głównym bohaterem nie będzie BJ Blazkowicz. Akcję obserwować mamy z perspektywy jego córek - Jess oraz Soph. Nie zmienią się jednak główne założenia dotyczące rozgrywki, ta będzie nastawiona na dynamiczną wymianę ognia. Wedle składanych wcześniej obietnic Wolfenstein: Youngblood ma być mniej liniowe niż poprzednie części serii.


Poza tym potwierdzono, za pośrednictwem drugiego materiału wideo, iż gra będzie wspierała ray tracing oraz Adaptive Shading, inną z technologii firmy NVIDIA.


Premiera Wolfenstein: Youngblood odbędzie się 26 lipca. Gra trafi na PC oraz konsole PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch.

Źródło: PlayStation, NVIDIA GeForce

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    apostol
    1
    eksterminacja nazioli z RayTracing ON mniamm pychotka !


    pre order Wolfensteinka jak zawsze obowiązkowo zrobiony naturalnie
    • avatar
      Konto usunięte
      1
      OldBlood był jednym z najlepszych Wolfenstein-ów. Zobczymy co przyniesie YoungBlood.
      • avatar
        SirMichael
        0
        to jest jawna dyskryminacja, dlaczego bliźnięta nie mogły być różnych płci, żeby gracz mógł sobie wybrać, którą postacią chce grać?
        • avatar
          rlego
          -1
          znowu mam grac babą?
          • avatar
            darioxsata
            -5
            Ray Tracing sie rozkreca a AMD nie jest przygotowane na rewolucje i karty Navi nie beda wspierac tej jakze przelomowej technologii!
            Ale jak widac producenci gier nie czekajac na AMD impletuja Ray Tracing w swoich silnikach graficznych, w ten sposob przygotowujac nas graczy do rewolucji jaka nas czeka w ciagu kilku najblizszych lat!
            A to dopiero poczatek! Batllefield V, Metro Exodus, Shadow of the Tomb Raider, Hitman 2 a teraz Wolfenstein Youngblood a w niedalekiej przyszlosci na polski Dying Light 2! Licze tez na wsparcie dla Ray Tracing w Cyberpunk 2077.
            Zaloze sie ze w powstajacych hitach na ktore czekaja dziesiatki milionow graczy jak The Elder Scrolls VI i GTA 6 impletowany jest Ray Tracing w czasie rzeczywistym!
            Bez Ray Tracingu nie ma przyszlosci gier!
            • avatar
              Lord_Krecitsqa
              -7
              Jak zobaczyłem swastykę na cyborgu to już pachnie mi to gniotem.

              Psuje cały klimat II wwś
              • avatar
                ECRYGIGS
                0
                Ray tracing bez tego nie pójdzie. xDDD
                https://www.youtube.com/watch?v=iQIFF1OVic4&fbclid=IwAR261W1efWxT_a_jNAc8dnFHlPfbWsJ6LiV4SkexZpp4Y6__gCA2skraggI&app=desktop